Direktlänk till inlägg 13 april 2009

24 dagar

Av Erica - 13 april 2009 11:11

nu gäller det att hitta nåt bra tidsfördriv!

Dom här sista 24 dagarna ska gå fort nu, jag tänker INTE gå över tiden en enda dag! =) Så nu lilla bebis har du 24 dagar på dig att själv bestämma annars blir det andra metoder som får ut dig! =)


I morgon ska skrutten på dagis igen efter en konstig sjukdom och påskledighet ! Mormor ska hämta honom och bada i vasahallen och sen ska han sova där också, det blir nog bra för både han och oss! =) Käner att jag inte är den trevligaste människan på jorden just nu! har inget tålamod och ont överallt, vätskan slutar aldrig komma, igår stirrade jag bara på mina fötter och händer, ser ju f*n helt overkligt u!

Sen i veckan blir det en sväng till borlänge och handla födelsedagspresener till lillskrutt som blir 2 år på söndag och bakning står också på schemat, så den här veckan har jag lite planer iaf.

I morgon kommer dom och målar taket i vardagsrummet och bebisens rum också, ska bli skönt att äntligen få det gjort!

Hopas bebisen kikar ut när Lucas ändå ska sova hos mamma å pappa i morgon!! :)

Ska nog testa färdknäppen några fler gånger och sen ta några promenader och kanske hämta te hos Ninni? =)

Nej nu ska jag försöka få den här dan att gå!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 1 september 2009 11:32

nej nej nej...när vi äntligen har fått tid till göteborg och allt är ordnat med hotell och allt...då är barnen sjuka nu...! hoppas verkligen att dom har kryat på sig till helgen så att vi får det här överstökat nu! Lucas har ju varit förkyld i lite d...

Av Erica - 31 augusti 2009 11:15

jaha då va det måndag igen då...gud va fort veckorna går! På söndag drar vi till göteborg...börjar bli riktigt nervös nu...men det ska väl gå bra, han är ju i rätta händer iaf! Hoppas bara att Lucas inte smittar ner Linus med alla sina baciller inna...

Av Erica - 29 augusti 2009 20:14

nu är jag här och skriver igen ! ;)   har varit en riktigt skön vecka med mycket motion :) så himla skönt att jag kommit igång igen...!   Tage är i borlänge med sin chef och spelar biljard och dricker öl, så här sitter jag i min ensamhet och njuter a...

Av Erica - 27 augusti 2009 17:18

nu tänkte jag göra sara glad och skriva lite här! =) skön promenad med sara, ca 2 timmar!  nu har vi precis ätit lite mat och jag är heelt slut i kroppen! ska faktiskt gå och vila lite för linus sover och tage loch lucas ska ut på affären en sväng oc...

Av Erica - 6 juli 2009 09:53

det va den veckan det! fullt upp har det varit men det har varit riktigt skoj också! Lucas tyckte det va riktigt kul med beök av kusinerna =) En vecka går visst ganska fort när man har roligt...fattar inte riktigt att dom redan har åkt hem...men aja,...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards