Direktlänk till inlägg 6 juli 2009

jahapp!

Av Erica - 6 juli 2009 09:53

det va den veckan det! fullt upp har det varit men det har varit riktigt skoj också! Lucas tyckte det va riktigt kul med beök av kusinerna =)

En vecka går visst ganska fort när man har roligt...fattar inte riktigt att dom redan har åkt hem...men aja, det är ju lite skönt också! =) hehe!

det blir lite jobbigt att ha folk runt sig dygnet runt med en liten bebis i huset, men barnen har varit superduktiga, Rebekka är ju 12 och världens bästa barnvakt! hon har matat och tröstat och lekt och badat och gjort allt! =) 


Lucas och Andreas hade fullt upp med cyklar och bilar och massa bus!


Känner att man är lite sliten i kroppen, det ska ju vara mat varje dag till 3 personer till + all disk som det leder till...och saker...saker överallt! det va ju inte bara Lucas som drog fram nu... :) jag passade på att storstäda i torsdags när dom andra var på aqua nova i borlänge...men det syns knappt att jag slet som ett djur så det är väl bara att ta taig i dammsugaren och moppen igen!! en vända till sen får det va bra för några dagar iaf ! Hehe! 


Tage har sökt några jobb här nu också...3 st...3 intervjuer!! =)

Duktigt jobbat! Idag ska han faktiskt få besök av en av cheferna för han hade vägarna förbi hedemora och ville träffa Tage så fort som möjligt! och i morgon drar han till Karlstad för en intervju, men jobbet ligger i falun =) 

Så nu börjar det verkligen hända grejer och det känns så skönt!!

han skulle egentligen på en annan intervju i falun i morgon, men han vill hellre ha det andra jobbet som "styrs" från karlstad, och det förstår jag, jag skulle inte vilja gå och knacka dörr och försöka sälja nåt från 13-21 varje dag..måndag till fredag! inget höjdarjobb + att jag skulle sitt här utan bil hela dagarna..nej...får hoppas att han får till nåt bra med nån av dom andra! 


Nej nu ska jag ta en cigg och samla lite kraft så att jag kanske orkar starta en tvätt...vi får se! =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 1 september 2009 11:32

nej nej nej...när vi äntligen har fått tid till göteborg och allt är ordnat med hotell och allt...då är barnen sjuka nu...! hoppas verkligen att dom har kryat på sig till helgen så att vi får det här överstökat nu! Lucas har ju varit förkyld i lite d...

Av Erica - 31 augusti 2009 11:15

jaha då va det måndag igen då...gud va fort veckorna går! På söndag drar vi till göteborg...börjar bli riktigt nervös nu...men det ska väl gå bra, han är ju i rätta händer iaf! Hoppas bara att Lucas inte smittar ner Linus med alla sina baciller inna...

Av Erica - 29 augusti 2009 20:14

nu är jag här och skriver igen ! ;)   har varit en riktigt skön vecka med mycket motion :) så himla skönt att jag kommit igång igen...!   Tage är i borlänge med sin chef och spelar biljard och dricker öl, så här sitter jag i min ensamhet och njuter a...

Av Erica - 27 augusti 2009 17:18

nu tänkte jag göra sara glad och skriva lite här! =) skön promenad med sara, ca 2 timmar!  nu har vi precis ätit lite mat och jag är heelt slut i kroppen! ska faktiskt gå och vila lite för linus sover och tage loch lucas ska ut på affären en sväng oc...

Av Erica - 29 juni 2009 23:01

idag har vi fått besök från Lillehammer =) Tages bror och hans två barn ska vara här i ca 1 vecka, det ska bli kul och Lucas var helt överlycklig när dom kom!  det blir nog en vecka full med bus för han och andreas !   nu är det inte så lång tid kvar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards