Alla inlägg under maj 2009

Av Erica - 27 maj 2009 16:38

råkade visst få med en liten bild på Lucas =) men det gör ju inget !

Av Erica - 27 maj 2009 16:32

idag har jag och Linus varit i Avesta och fikat med Fia och Lena och lilla Wilda =) hon är så söt, glad hela tiden!

Lucas och pappsi var hemma hos Fredrik och Melle och busade under tiden, skönt med lite "tjejsnack" utan vildingarna! =)


Vi pratade lite om Lenas bröllop och jag längtar nog nästan mer än henne, det blir ju min första fest på ett bra tag =) 

Och det är så kul att det är samma folk som på möhippan som ska vara med och festa då, och det va ett härligt gäng! =)

 Bara att börja pumpa nu då så att man slipper stressa med det sista veckan, vilket hade varit typiskt mig! ;)


Lucas var helt slut när vi åkte därifrån så han sover nu, får se när han somnar ikväll då...det kan ju gå bra om vi har tur.


Annars är det inte mkt nytt som hänt, va till Bvc med lillprupp igår och som jag misstänkt hade han ju växt så det knakar! 5280 gram och 57,5 lång! Inte konstagt att 56 börjar bli för litet..tur vi inte köpt så mkt nytt! =)


Nej nu ska jag vika lite tvätt och sen ska jag väcka Lucas så att det blir lite lugn och ro ikväll också ;)

Av Erica - 25 maj 2009 09:41

oj oj va längesen det va jag skrev nåt här! men det blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig när plutten kom och sen har det liksom bara inte blivit av =)


har väl iofs inte så där överdrivet mkt att skriva heller, va på möhippa i lördags och gud va kul jag hade, och bra mådde jag dagen efter också, hehe! =)

En av alla fördelar med amning! =)


Annars har det varit en ganska lugn helg,Fia har varit hemma och hälsat på, det har ju varit ganska tråkigt väder så man har ju inte kunnat gjort så mkt, men idag är det ju strålande sol ute! 

ska nog ta med mig Linus upp på stan för en gångs skull och kika läget lite, va ju inte direkt igår man va ute på stan i hedemora =)

Och nån slags ute "aktivitet" måste man ju bara hitta på idag!


Nu ska jag hoppa in i duschen innan det är dax för matning igen! 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards