Alla inlägg under augusti 2009

Av Erica - 31 augusti 2009 11:15

jaha då va det måndag igen då...gud va fort veckorna går!

På söndag drar vi till göteborg...börjar bli riktigt nervös nu...men det ska väl gå bra, han är ju i rätta händer iaf!

Hoppas bara att Lucas inte smittar ner Linus med alla sina baciller innan det är dax...! Luc får vara hemma den här veckan för säkerhetsskull! :)


Det här veckan ska jag försöka träna lika mkt som förra veckan, hade tappat 3 cm på magen förra veckan, ska det gå i det tempot så kanske man ser ett slut snart! haha, jag vill ju inte ägna mitt liv till att banta som jag gör nu och har gjort i 2 år.... nej nej! det är bara att röra på fläsket så försvinner det tillslut!


Nu sover barnen och Tage jobbar så jag ska passa på att träna lite...promenaden tar jag i eftermiddag när Tage jobbat färdigt och kan ta barnen, är faktiskt lite skönt att gå sjä'lv nångång i bland! man kan gå vart man vill och hur länge man vill utan att behöva tänka på barnens behov! :D

Ska nog dra till med en riktigt långis idag, Tage ska ändå iväg på fotbollsträning i kväll så då får han sin egentid! :)

Av Erica - 29 augusti 2009 20:14

nu är jag här och skriver igen ! ;)


har varit en riktigt skön vecka med mycket motion :)

så himla skönt att jag kommit igång igen...!


Tage är i borlänge med sin chef och spelar biljard och dricker öl, så här sitter jag i min ensamhet och njuter av lugnet ! det är faktiskt ganska skönt att vara helt själv när det inte händer så ofta, mamma var här och lekte lite med oss medans pappa körde tage till borlänge, så när dom skulle åka hem så sov redan Linus och Lucas var precis på väg till sängen,och han är så duktig, kommer inte upp en enda gång :) han ligger och pratar och sjunger lite tills han somnar, gullungen! 

så det blev en lagomt sen kväll och jag känner att det inte blir så jättesent för mig heller, jag har ju både nattpass och morgonpass i morgon! ;)


Nu ska jag se om jag hittar nån bra film som jag kan se, funderar på att unna mig lite popcorn till också!! får väl gå 2 promenader i morgon! :D



Av Erica - 27 augusti 2009 17:18

nu tänkte jag göra sara glad och skriva lite här! =)

skön promenad med sara, ca 2 timmar! 

nu har vi precis ätit lite mat och jag är heelt slut i kroppen! ska faktiskt gå och vila lite för linus sover och tage loch lucas ska ut på affären en sväng och lämna tillbaka filmen som vi hyrde igår,Wallander -tjuven, riktigt bra film faktiskt, en av dom bästa!


i morgon ska tage jobba hemifrån så jag ska passa på att ta en riktigt lååååång promenad helt själv och rensa huvet lite ! :P

det kan verkligen behövas..man blir lite knäpp av att bara vara hemma med barnen hela tiden...det är superkul men jobbigt, det ska erkännas!

Lucas är ju lite av en vilding...


nej nu ska jag inte fastna här så att jag inte hinner vila innan dom kommer hem! =)

kanske kommer en rad eller två i morgon...vi får se!

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards