Alla inlägg under september 2009

Av Erica - 1 september 2009 11:32

nej nej nej...när vi äntligen har fått tid till göteborg och allt är ordnat med hotell och allt...då är barnen sjuka nu...! hoppas verkligen att dom har kryat på sig till helgen så att vi får det här överstökat nu!

Lucas har ju varit förkyld i lite drygt en vecka nu, så han kanske hinner bli frisk, är ju inte så att han måste vara helt kry heller, men Linus får ju verkligen inte vara sjuk, och på han har det inte brytit ut helt, han är lite snorig och hostig och sover en del..får hoppas att det inte blir så mkt mer för då kanske han hinner bli frisk till tisdagen när undersökningen ska göras...men man vill ju inte sitta och åka ända till göteborg om man inte är helt 100 på att det går bra...ajaa..inte mkt att göra åt saken mer än att hålla tummarna för att det går över i tid! :)


Funderar på vad jag ska göra idag, Tage kommer hem ganska tidigt från jobbet...och jag skulle verkligen behöva ta en långpromenad då det inte blev av igår..jag hade "Lucas tid" hela eftermiddagen, va i avesta bara han och jag och lekte i lekparken och handlade och åt glass, supermysigt! 

Men jag brände väl inte just nå fett på det! :P 


Det får bli en promenad..det är bara att göra det fast jag inte helt känner för det just nu...kanske mamma vill hänga med? :)

Ska ringa och kolla...sen ska jag passa på att starta en tvätt och plocka undan lite nu när Lucas äntligen somnade och Linus sover förhoppningsvis en liiiiten stund till! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards